Hälsa och Skönhet på TotalHälsa

Var i veckan på ett trevligt event hos Totalhälsa .
 
Det bjöds på goda tilltugg 
och gott bubbel
 
Blomdahl öronhåltagning (hit ska jag ta Nellie när hon ska ta sina hål i öronen) 
En hel del olika produkter 
Dermalogica har så bra produkter 
och bästa hårborsten Tangle Teezer
smink Jane Iredale miniralsmink
här kan man lägga sig och avnjuta massa olika behandlingar klicka HÄR för att se utbudet
På plats berättade om olika behandlingar, en behandling Omorphia 20 som är en fettreducering/celluiteducerings behandling lätt jätte intressant för att läsa mer om den klicka HÄR
Jag gjorde något som jag har tänkt på länge lite fillers i mina ojämna läppar. En duktig sjuksköterska från Victus var på plats och jag vågade göra det, vart jätte nöjd med resultatet (vissar före och efter bild i ett annat inlägg) 
Maria som äger Totalhälsa och även utför behandlingar är trevlig och tillmötesgående så är du sugen på att göra något klicka HÄR  
Tack för att jag fick komma Totahhälsa och Diana 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Modig du är :) Länkar t dig i mitt inlägg imorgon, ha en fin kväll, kram kram L

2015-04-20 @ 21:41:29
URL: http://blogg.loppi.se/liniz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen