Nellie sjuk igen

Åh vilken otur vi har, jag skulle ha öppethus hemma hos mig i kväll och det var många som skulle komma, men fick då ställa in det Nellie spydde i morse, men som tur var det bara en gång, men höll henne hemma från förskolan idag. Hon har ätit och vart pigg hela dagen. Men jag ställde ändå in öppethus i kväll visste ju inte hur det skulle bli. Man vill ju inte smitta någon när man vet om det. 
Så jag har fått lite gjort hemma sådant man inte hinner med att göra när man jobbar varje dag. 
 
Nu ska jag se Glamour som börjar nu =) 
Ha en fin kväll =) 
 
Det här är Nellies favorit pussel 
 
En glad Nellie saknade sin syster idag var jätte glad när vi skulle hämta henne =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen