Älskar rosa och stjärnor

Har hittat ett nytt barnklädesmärke som har kläder som jag gillar till barnen. Silverjungle (det är märke som har sina rötter i finland) Fick nys om märket när jag var på barnmässan och blev så klart fest vid deras stjärnmössor. 
Beställde en fina cerise rosa mössor till Filippa och Nellie,men tyvärr är Filippa lite svår just när det gäller nya kläder  så det är bara Nellie som använt sin så jag har lånat Filippas mössa tills hon vill ha den. 
Jag älskar när det passar och matchar är väl lite knäpp när det gäller det men har alltid varit nogrann när det gäller barnen och tycker det är viktigt. 
 
Jag hade ju turen att vinna ett presentkort på 1000:-från Silverjungle när vi var på bloggarna på Spa och ska klicka hem lite julklappar tänkte jag till F och N. 
 
 
Vi fick fina vantar i våran Goodibag från Bloggarna på SPA,från märket Silverjungle  det har dock inte varit så kallt ännu så jag har inte använt dom ännu.Dom är gossiga och sköna med flisis innuti.
Tänkte beställa en likadan mössa i svart 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen