Match och mix Silverjungle

När jag var på barnmässan i oktober så stötte jag på 2 trevliga tjejer från Finland som stod i deras monter Silverjungle. 
Fastnade direkt för allt med stjärnor på och kännde och klämmde på kläderna så skön och mjuk kvalitet. Kul med märken som inte alla andra har, handlar mycket på H&M och Kapphal men klädgalen som jag är så är det kul att upptäcka nya fina märken. 
Gjorde en  beställning från Silverjungles webbshop  för några veckor sedan då jag vart så glad över strumpbyxorna med stjärnor och stjärnmössan.
Finns även lite vuxenkläder och man kan matcha sina barn och det gillas =) 
 
Dom håller just nu på att lansera sig i Sverige och vill komma in på den svenska marknaden och söker nu hemförsäljare så dom fina kläderna sprider sig, är du intresserad av att komma i kontakt och få veta mer om dom och deras fina kläder så kontakta [email protected]
Föl gärna Silverjungle på Facebook och på instagram (silverjungle)
Älskar att matcha och att det passar ihop. Nellie går fortfarande med på allt som jag klär på henne men Filippa är mera stretig och motarbetig, så oftast får hon bestämma själv och hon lyckas ofta matcha bra ihop, hon blivit lärd av sin mamma =) 
 
 
Mössor som matchar overallerna 
stumpbyxa och mössa från Silverjungle 
 
 
Tyckte det var så gulligt då Nellie sa den rosa vill jag ha på naglarna då det är samma färg som stjärnorna på strumpbyxorna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen