Mera julmat och julfirande

Juldagen var vi hem till min mormor och morfar, mormor gör så god sill och all hennes mat är så gott. 
Julen är verkligen förknippad med mat och man går typ alltid upp några kilo.
Trevligt och mysigt är det alltid att umgås med nära och kära. 
 
 
Alltså den här dockvagnen var verkligen en succe  ska med överallt tur att den är lätt och smidig, finns på Jollyroom passa på jätte bra pris på den just nu =)  
 Hos min mormor och morfar 
Jag och min fina mammi 
Filippa och Nellie leker med Elvis 
 
 
 
Hemma hos min mamma och pappa i söndags då var det dax för mera julmat 
Filippa och Nellie älskar att leka med sin kusin Anton dom har så kul ihop
När vi åkte därifrån snöade det, Nellie sprang runt och sjöng det snöar det snöar !!!!
och Filippa sa Jag älskar snö 
Ja det kom lite snö fast lite sent 
Fick en fin blomma med mig hem =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen