Så snabb leverans på julklapparna

 
Bestämde mig tidigt för att inte springa runt i affärer och handla julklappar utan det fick bli att klicka hem på nätet, och då valde jag såklart Jollyroom för jag vet att dom är snabba på leverans och ger bästa servicen då jag alltid blivit super nöjd av att beställa från dom. Så är dom trogna att beställa alla julklappar. 
Beställde på söndag och jag hämatade ut paketet på tisdagen eller onsdagen. 
Jag kan säga att det var inga små paket utan stora så tur man har stor bil. Det var svårt att gömma dom hemma bara då Filippa och Nellie är över allt och är nyfikna,men dom lyckades inte hitta dom =) 
Så tack bästa Jollyroom för super snabb, smidig och bra service =) 
 
 
Det var bland annat detta som låg i paketen plus massa andra saker,Lundbydockskåpsaker,vitt brickbord m.m.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen