Filippas 4 års kalas

Igår hade Filippa äntligen Filippa sitt 4 års kalas som blev inställt innan då vi var sjuka hela familjen. 
Hon ville så gärna ha prinsessan Sofia kalas, såklart fick hon sin önskan uppfylld. 
Beställde allt hela kitet från Barnkalaset hur bra som helst behöver inte springa runt i affärer och leta utan bara sitta hemma i lugn och ro och klicka hem allt så skickas leverans hur snabbt som helst, jag beställde på kvällen och 2 dagar senare hämtade jag paket kommer definitivt fortsätta beställa från dom kan varmt rekomendera.  Så planerar man kalas så är det verkligen den perfekta sidan. 
Här kommer kalaset i bilder.
 
Lagom liten kartong 
med allt detta i  Tema Prinsessan Sofia 
Alla barn fick inbjudningskort 
Dekorerade med Ballonger och vimpel 
Balloner är fina dekorationer 
 
 
Alla barnen fick prinsessan Sofia masker med sig hem 
Pysslade ihop kronor som servetterna var i 
Enkelt att pyssla( toa rulle som man klipper till som en krona, klistar på present papper och klistar på klistermärken) 
 
Sofia var överallt 
 
 
Hade bakat lite (inte allt ) 
 
Tårtan köpte jag och sedan beställde jag på barnkalaset en tårtbild för instruktioner gå in på www.barnkalaset.se/tartbilder-instruktioner
Filippa och Nellie smällde i sig kakor 
Filippa fick massa fina presenter 
Godis påsarna kommer blogga om vad jag hade i dom i ett annat inlägg 
En trött Filippa somnade 
'
och en pigg Nellie som aldrig sover 
Tusen tack för allt fint =) 
Prinsessan Sofia har verkligen gjort intryck på Filippa 
Filippa är så duktig på pussel 
Hela familjen avslutade kvällen med goda Havskräftor och tillbehör 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen