Filippas rum

Filippa ville så gärna ha ett skrivbord som hon kan sitta och pyssla vid, och hittade en passande lampa och så pysslande jag ihop ett skrivbordsunderlägg, tittat i fall jag skulle köpa ett (Ikea) men dom var så stora och skulle ta upp hela skrivbordet så det vart att göra ett själv, sydde även en dyna till hennes stol. 
Stolen föresten är ett minne från min farmor, hon satt ofta på den och tyckte det var självklart att Filippa skulle ha den, då Filippa var drygt en månad när min älskade farmor blev en ängel i himlen. Det var som Filippa fick hennes plats och Filippa har ett av sina namn från henne Maj och det fick farmor veta att hon skulle få innan hon dog. 
 
Skrivbordet är från Ikea, funderade först på det fina skrivbordet av märke JOx från lekmer.se men det vart detta då det var bra med skåpet vid sidan
Älskar dessa Boxar märket Jox från Lekmer.se 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Älskar också boxarna från Jox, min dotter har också dessa - så fina!

2015-03-22 @ 22:39:38
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: Jessica

Vet dom är både fina och praktiska kram på dig

2015-03-23 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen