Lindahls med nya Proteinprodukter

 
Nya Kvargsorter som har samma höga proteininnehåll som tidigare, men finns nu i nya smaker utan tillsatt socker. 
Laktosfri hallonkvarg är perfekt för den som är laktoskänslig eller som föredrar att äta laktosfria produkter. 
Det är gott att äta som dom är eller varför inte göra en god smoothie. 
Dessutom finns det en produkt Kefir med lika mycket protein som kvarg men en lite krämigare konsistens och dessutom en levande yoghurtkultur som är bra för magen
För att läsa mer om produkterna klicka HÄR 
Jag gjorde mig en härlig Hallon Smoothie som vart så god så god. 
 
 
Hallonkvarg utan tillsatt socker, vaniljkvarg utan tillsatt socker, Lindhals kefir blåbär utansocker, Kvarg ekologisk naturell
ett gott recept på godaste smoothien
 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Jag har köpt den med nötchoklad smak...jag måste ju bara prova!! lovar att det kommer ett utlåtande på bloggen sen ;-)

2015-03-25 @ 22:09:27
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Angelica =) Vet har hört att den med nöt är super god =) tyvärr är jag allergisk så vågar inte testa den =) Ha en trevlig helg på dig fina kramis Jessica

2015-03-27 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen