Spraytan

Idag var hade jag en tid kl 13 hos bästa Atusa för spraytan. Har gjort det förut och blev nöjd det är ingenting som är farligt man ser pigg, brunn och fräsch ut. Ska ju på brölopps fest på lördag och ska ha på mig en ljusrosa klänning och då vill jag se lite brun ut. Tusen tack Atousa för en bra behandling. 
 
Var även förbi In och fin affären dom har massa fina saker och hittade krokar jag hade sökt och var slut på dom andra Inochfin. 
Hade velat ta en runda i stan och bara kolla lite men det regnade och jag ville inte att all min spraytan skulle försvinna. Så jag åkte hem direkt. 
 
Den lilla Kliniken ligger vid Fridhemsplan för att boka och se vad det finns för olika behandlingar klicka HÄR 
 
Så mysigt och trevlig miljö därinne och personal är väl omhändetagande och vänliga. 
Jag ville ha den mörkaste då jag hade det sist och vart jätte nöjd. 
Passa på att boka innan semestern det är fint att vara lite brunn innan man går på semester jag kommer fylla på en gång till. Det finns även en kräm som man kan köpa som gör att det bruna håller i sig lite längre. 
Man står i detta bås
Precis efter man ser lite skitig ut innan det lägger sig och går in i huden. Man får inte duscha först om 8 h. och det håller i ca 1-2 veckor. 
Älskar mina bruna händer =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen