Vart lite mera shopping i stan igår

Jag har jagat vita jeans till Nellie och Filippa vill att dom ska ha det på sig i sommar tycker det är så fint men det är sjukt svårt att få tag på så hittade inte det i stan igår. Men jag satt och gogglade på kvällen och bästa ELLOS hade det så det vart ju klick klick direkt på dom vita jeansen. 
Gå med i loppishopping så får man dessutom poäng när man handlar som man kan byta ut i form av presentkort. 
 
men hittade lite fint på H&M och Zara och nu ska jag bara göra en beställning till på Theflagshipcompany sedan är eras sommar gaderob klar =) Älskar att klä barnen i fina matchande kläder och nu på sommaren finns det så mcyket olika varianter, kjol, klänning, shorts, byxor, tunikor. 
Passa på att shoppa på Theflagshipcompany och få ytterligare rabtt med att ange min kod JESSICA7 
 
Gillar verkligen inte tryck ch disney på kläder, det är inte våran stil men har man en tjatande Filippa så kan man få en variant och linne behövde hon så jag gav med mig på det. 
Lycke T-shirtVendela Skirt
 
Daisy Hoodie Sweaterbilder är lånade från Theflagshipcompany 
Ska beställa hem detta då jag redan har beställt en omgång innan med kläder då har mina tjejer nästan hela kollektionen =) Vad gör man inte när man älskar kläder och speciellt Theflagshipcompany, dessutom har dom bästa och hållbara kvalitet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen