Att läsa saga för sina barn

Jag har aldrig varit en person som gillar att läsa böcker, men sedan man fått barn tycker jag att det kan vara en mysig stund man får tillsammans. Brukar läsa inte varje kväll, men Filippa och Nellie tycker om att läsa för varandra och speciellt Nellie gillar när Filippa läser. 
Nellie får oftast välja bok och läser jag så får dom välja bok tillsammans. 
 
 
Finns så mycket branböcker att välja på, jag brukar oftast fylla på lagret med barnböcker när det är bok rea. Men tycker också det är smidigt när man kan beställa på nätet och få det hemskickat. Vill man ha  bok inspiration klicka in på: 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så obeskrivligt söta!

2015-11-06 @ 23:23:42
URL: http://nouw.com/nolongerironic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen