Halloween och bättringsväg med att bli friska

I helgen var det alla helgonahelgen och besöka traditionen är att åka till Brommakyrka och gå fina minneslunden och besökaoch Davids mormors grav. Vi går också alltid in i kyrkan och bara lyssnar på när dom spelar och tänder ljus vid altaret. 
 
Jag var hemma med Filippa torsdag, fredag och lördag hon har ju fått streptocker men idag har hon varit på förskolan, hon ska äta pencelin i några dagar till. Sedan håller vi tummarna att vi håller oss friska ett tag. 
 
 
I fredags vart det fredags Tacos servetterna passar så bra in på Halloween
 
Här är bilder från Helgen mina små pumpa tjejer 
Vi var bara ute en kort stund och tog bilder, ville ju inte att skulle bli sjukare. 
Nellie hälsar på sin Gammel-mormor 
Davids moster med familj hade varit där och gjort jätte fint 
Minneslunden Bromma kyrka 
 
Tände ljus för min Farbror Kalle, min farmor och farfar och även alla andra som är i himelen 
Filippa och Nellies kappor från Theflagshipcompany 
Vackra kyrkan fanns det fullt med änglar i taket. 
 
Till middag blev det hemma gjorda små pizzor olika varianter 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen