Äntligen i morgon dags för årets barnmässa

Underbara barnUnderbara barnUnderbara barnUnderbara barn
 
 
Äntligen i morgon är det dags fr årets bästa barnmässa. Otroligt många bra utställare och härligt att mingla runt med trevliga människor. Jag och ett gäng andra är inbjudna till Vip- morgon då vi träffas innan och sedan får man gå in lite förre mässan öppnar för allmänheten. Jag måste ladda min kamra och kommer ta massor med bilder.
Brukar vara en sådan givande trevlig mässa och dessutom gillar jag att det finns aktiviteter för barnen och att man shoppa, se och känna på produkter/tjänster.  Det finns en hel uppsjö av produktlanseringar, mässerbjudande och kundskap och mycket mera. Totalt är det ca 120 sutsällare och mässan håller på i totalt 3 hela dagar. Bra att börja handla julklappar. 
 
Fredag 9-17
Lördag 9:30-17
söndag 10-17
Vill man förköpa biljett går det bra att gör det HÄR
 
Hoppas vi ses ute i vimlet på mässan. 
kram J 
 
 
masstidning-preview
Bilder lånade från Underbarabarn 
 
bilder från förra året 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen