Dragit ner på Cola zero och börjat ätit nyttigt

 
Denna goda kokos kvarg från Lindahls ,  är så god och jag hällde över den i min söta Ap tremos/ burk som jag har med mig till jobbet, även praktiskt när barnen ska på utflykt den kommer från Carloscar
En god och enkel lax middag med riven blomkål, avokadocreme, kvargröra, riva morötter
 
Jag måste ta tag i mina extra kilon, det är så svårt när man älskar mat och gillar att laga god mat. Men med viktväktarna tror jag ändå på den bästa dieten man får ju äta vad man vill fast man räknar points. Viktigt att man får i sig vitaminer och dricker mycket vatten. Alltid bra att ha en full vatten flaska, perfekt storlek har Salming vattenflaskan , jag fyller alltid en vattenflaska på morgonen och har med mig till jobbet, (vi har inget gott vatten på jobbet ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen