Skönhetsprodukter

Något som jag bara älskar är allt som har med skönhet och skönhetsprodukter att göra, tycker om att testa nya produkter och hitta favoriterna. Svåraste är att hitta en bra mascara, vet inte hur många man testat genom alla år. Det är viktigt att variera sig med skönhets produkter och vågar testa sig fram och hitta sina favoriter. 
Något som också är viktigt är att man kollar igenom sin sminkväska, städar och slänger gammalt, det samlas massor med bakterier, jag har till vana att alltid rengöra borstar, slänga och rensa varje säsong. Då också byta ut vissa säsongsbetonade produkter.
När jag har tiden så brukar jag antingen föna håret eller platta håret med platttång. 
 
Så här vid fest och halloween tider passar: Glitter nagellack från Ginatricot, lösögonfransar/ hårnålar från Rapunzel, masaca från lowengrip, läppglans/ögonskugga, eyeliner från Loreal, plattång att fixa frisyren 
För att platta håret med Platttången och få bästa resultat och skydda håret använd Värmespray 
 
Eyliner, bluscher, ögonskugga hittar man på kicks, absolut den bästa mascaran enligt mig från Lowengrip, läppglans/eyliner från Loreal och läppsift från Lumene. Sminkväskan hittar man HÄR 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så mycket fint!

2015-10-31 @ 03:02:28
URL: http://nouw.com/nolongerironic
Postat av: Jessica

Tack fina Sara =) kram på dig

2015-11-01 @ 15:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen