Varför tröttnar man aldrig på inrednings detaljer

Något som ligger mig varmt om hjärtat är inredning älskar att ha projekt att fixa och dona med. 
Har röjt i källaren (vi kommer så småningom göra om där men så länge vill man ju ha någolunda ordning)
Så Soffan som vi köpte alldelse ny till övervåningen högst upp i huset har bara stått i en hög nere i gymet som vi kallar det rummet. Nellie fick ju ett rum där uppe.
Så nu fixade jag så att man kan sitta i soffan och sängarna vi hade där ställde jag moot en vägg. 
När man är själv hemma hinner man så otroligt mycket man har så mycket tid över och det är skönt att ta rensning och städning och se att man fått något gjort. 
I sovrummet bäddade jag med nyheter från Jysk, blandade även in kuddar från gant och lexington. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen