Depend 7 days

 
Har hittat mina favorit nagellack från Depend som verkligen håller i 7 days och det stämmer verkligen ett lack som verkligen sitter och är jätte lätt att måla med ett drag på varje nagel 2 gånger.
Som småbarnsförälder så har man inte jätte mycket tid över till sig själv men måla naglarna hinner man då och då. 
Älskar det cerise rosa som just nu kommer sitta på min nagel i 7 dagar =) 
 
 
 
 
 
 
Detta kit är perfekt att ha hemma och få till fina naglar 
Nagellacksremover är smart då man sticker ner fingret och vrider om och då försvinner lacket. Hur bra som helst att ha med i väskan då det inte är något som kan läcka och rinna ut som vanlig aceton kan göra. 
Nya färgen passar till min nya fina Polar klocka som håller reda på dit liv. Även mitt fina namn armband hittar ni HÄR perfekt present att ge bort eller till sig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen