Filippas första gympa dag

 
 Idag var det dax för första gången för Filippa, hon ska bli gymnast. Åh vad hon älskade det, hon längtar jätte mycket till nästa gång. Min fina vän Anna är ledare för gruppen ville verkligen att Filippa skulle börja i den gruppen. 
Hon har stått i kö sedan hon var nyfödd. 
Bromma gymnasterna är populära. 
Det är så roligt att hon tycker det är kul och vill fortsätta. Jag har ju en gamal gymnast sedan jag var liten tills jag var 20 år, sedan har jag tränat småttingar från när jag var 14 år tills jag var 23 år ca. 
 
Dom rosa skorna skulle hon ha till och från gympan men dom var för små, så lämnar tillbaka dom. 
I sin nya outfit redo för att gå på gympan. 
Alla fick varsin tygbit som vi ks avälja tyg och sy och fylla med ris eller pasta som man ska ta med sig till gympan varje gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen