Lyckan är att få det hemlevererat Tack MatHem för servicen och fina ekologiska råvaror

I onsdags fick vi leverans av Mathem så fantastiskt skönt och smidigt. 
Jag har varit lite anti just mat kassar med färdiga recept då jag gillar att laga mat och exprimentera själv med recept. Men så nöjd och kommer beställa fler gånger. 
Men så tänkte jag att jag skulle testa och få lite inspiration och är så nöjd med just Mathem som hittils med recpeten har varit super goda måltider ( recept och tips kommer i anndar inlägg) 
Jag beställde den ekologiska matkassen 
Jag kommer absolut beställa fler gånger, det är kul att man kan få lite inspiration emellanåt. 
Så har ni inte testat Mathem så gör det 
 
ser framemot att testa recepten som jag har kvar 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen