Vita tänder och Totalhäsla

 
 
För en tid sedan var jag på en trevlig skönhetskväll på skönhetsalongen TotalHälsa som precis har börjat göra en skonsam tandblekning Smile Effect.
Det var härliga Diana som bjöd in till en trevlig kväll i skönhetenstecken.
 Det bjöds på god mat från Mitas Mat, som också gav tips och råd på bästa nyttigaste maten,  tandblekning  och vi fick dofta på dom nya doftinnarna Afternoon tea från K-lundqvist som man snart kan beställa hos TotalHälsa.  
Det bjöds på god Champange från Paul Goerg 
Doftpinnarna från k-lundqvist går i kärlekens tecken 
Jätte god mat från Mitas mat 
 
 
Fina Aja 
nya dofen från K-lundqvist doftar helt fantstiskt gott fyller hela rummet med Afternoon Tea med inslag av rosa ros, ingefära och vitt te . Den är så fin att ha framme och det är en bra present att ge bort som granterat blir populär. 
 
 
Jag i vita ägget 
Jag och fina Diana
 
Fina Sofie och fina Aja 
Smile effect är skonsam tandblekning för tänderna och utan bivärkningar som ilningar. 
 Blekningsgele med mindre än 0.1% väteperioxid aktiveras av LED-ljuset. Blekningsgelen får verka 3 ggr 7min under lampan. 2-9 nyanser vitare tänder på ca 25min. 
Marlene hoppade in i ägget och testade tandblekningen Smile- effect 
Instagram media by dianasdrommar - #tandblekning #beforeandafter #smileeffect hos @totalhalsa.se mer på bloggen idag #dianasdrömmar.se
Bild lånad från Diana
 
Tusen tack för en som alltid trevligt event bästa Diana 
och tusen tack Totalhäsla som verkligen är en mysig, varm och välkomnande skönhetssalong 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen