Att Städa och rensa sminkväskan

Något jag alltid försöker göra är att städa och rensa sminkväskan ca 4 gånger om året till varje säsong försöker jag göra det. 
Viktigt att göra rent och slänga gammalt så en påminelse att inför våren nu rensa,tvätta och släng gammalt smink. 
Skönt när det är gjort, tips att man tar vått servetter, tvättlappar som redan är blöta, bara att torka av och penslar och borstar tvättar jag i vatten. 
 
 
nu var det en lös ögonskugga som hade läkt ut och allt blivit dränkt i det 
Ny tvättat och nyväsade pennor, och sminkväskan tvättar jag också alltid ur då är det bra att ha en att byta med medans den andra torkar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen