Mina Ginatricot tjejer

Jobbade min sista lördag någonsin på Ginatricot i går, kan inte undgå att det är med sorg i mitt hjärta kommer sakna allt. Gina har ju varit lite mer en än tredjedel av mitt liv.(är inne på mitt elfte år)
 Så nog känns det att lämna allt bakom sig. Har varit med om så mycket under min resa, mycket minnen, skratt, underbara kollegor m.m.Man skulle kunna skriva en hel bok om allt. Mysigaste tiden var ju när vi var några färre butiker och vi åkte alla Butikschefer/regionschefer ner till Huvudkontoret i Borås och Görgen (grundareen  var Vd) vi hade så roligt och det gav så mycket. Vi var som en stor Gina familj.
Det var tider det som man aldrig glömmer. 
Jag hoppas att jag kommer vara saknad och att Gina aldrig glömmer mig =) 
Jag har knytigt extra kontakt med vissa butikschefer såklart vi kommer hålla konatkten. 
Känner att det blir mycket inlägg om jobb men att ta sina vingar och flyga i väg är stort. 
Fick av mina fina tjejer när jag fylld 30 år, rödvinsglas och det står ginatjejerna på och ett hjärta. man blir alldeles varm när man tänker på hur många fina tjejer har jag inte haft gemnom alla dessa år och att många av dom har gått vidare och blivit Butikschef m.m. Underbart att se, ni vet att jag alltid finns om ni behöver mig. 
 
 
Fina rödvins glas från mina fina Ginatjejer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen