Nu släpper jag min stora nyhet

Brukar aldrig skriva om mitt jobb men det här är så stort för mig att jag efter nästan 11 år säger upp mig på Ginatricot och går vidare i livet med ny utmaning ser så framemot att få börja på det nya företaget. Jag började 2005 och har jobbat från början som Butikschef 
Men såklart är jag både glad och ledsen såklart jag kommer sakna min butik, min personal,mina stammiskunder,  min chef ,kläderna men man måste våga ta steg mot nya äventyr och göra det som känns rätt. Man får bara ett jordeliv och man ska se till att ta vara på det.
 Ginatricot har varit en stor del i mitt liv och kommer få en plats i mitt hjärta såklart, har ju nästan varit med från början och hela resan fram till nu. Men nu hoppar jag av tågresan och ska bli jätte kul. Kommer bli såbra, jag kommer börja på Kitch´n i en ny butik som öppnar i april som butikschef.
 Jag älskar ju att laga mat och baka så det passar ju jätte bra och har stort intresse för produkter. 
Så kom till mig på Kitch´n (jag kommer vara kvar i min lilla Ginatricot butik någon månad till ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen