Hej =)

 
 
 Hej, 
Har haft fullt upp jobbat massor men nu är jag ledig några dagar =)
Älskar att ta bilder och här är lite på acc och smycken som finns på Ginatricot just nu. 
 
 
När jag inte jobbat har jag städat och röjt hemma. Så mycket man hinner med.
Idag var jag i Täby centrum en sväng för lite ärenden. Vilket centrum, finns verkligen alla affärer.
Vad kallt det är ute man fryser verkligen så det gäller att klä på sig !
 
Mössa och varma vantar från silverjungle åker så klart på och passar när kylan kryper in.
Vantarna är mjuka flisiga invändigt och mössan är lite tjockare. 
 
Nu längtar jag massor efter min familj har varit i från dom jätte länge men snart ses vi =) 
Puss och Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen