Kalla tider och glöm inte ta hand om dina naglar

 
 
Just den här kalla årstiden så får jag så torra nagelband och naglarna blir så sköra, så just nu på mitt natthurtsbord står det Nail Revive natural och Nail Balsam från Trind och avslutar med att smörja in händerna med Trind Hand Repair. 
Så varje kväll innan jag lägger mig ger jag mina naglar och händer lite extra kärlek. 
 Trind Nail Revive Natural är en effektiv ,stark nagelbandsförstärkare. 
Den unika formulan länkar ihop proteinmolekylerna och skaparen stabil struktur som gör naglarna starkare och samtidigt håller dem flexibla. 
för bästa resultat använd Trind Nail Revive i kombination med Trind Nail Balsam. 
Mina naglar växer inte så fort, är torra, sköra och bryts lätt av.
Den typ av problem uppstår oftast vid brist på naturlig fukt i nageln. 
Trind Nail Balsam är perfekt fuktighetsgivande nagelvård för naglar som lätt bryts eller delar sig. 
Den innehåller återfuktande och mjukgörande ämnen och är oljefri. 
Så om naglarna är mjuka och sköra kommer kombinationen av Trind Nail Balsam och Trind Nail Repair att ge ett mirakulöst resultat. Precis vad mina naglar behöver just nu. 
 
Hittar produkterna bland annat på Kicks, lyko.se, nelly.com eller ellos. 
 
 
 
 
 
Handkräm behövs just nu då händerna blir lätt torra i kylan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen