Rödrandigt och Hatt

 
Alla som känner mig vet att jag älskar kläder, mode, inredning och skönhetsprodukter. 
Tycker det är roligt att tipsa om det är saker som man gillar,  älskar att testa nya produkter och även hitta nya märken. Har hittat ett nytt märke från Finland Silverjungle som gör jätte fina kläder, har beställt både till mig och barnen. Älskar speciellt allt med stjärnor på , men även randigt. Den marina stilen det är verkligen i min smak. 
Har hittat en hatt från lager 157, (ångrar att jag inte köpte en svart med) och min nya rödrandiga tröja som jag beställde från Silverjungel.
Den kan man ju ha både till jeans och tights. 
 
 
Enkel och stilren outfit 
När jag beställde från silverjungel passade jag även på att beställa en mössa som passar till vantarna som vi fick när vi var på bloggarna på spa, på skepparholmen spa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen