Träna yoga

Hej, 
Jag, Cissi och Maria vi bor ju på samma gata och vi bestämde oss för att 2016 skulle vi träna mera. 
Och nytt mål var att träna yoga så nu kör vi det,styrketräniing och löpning. Det har blivit mest styrka och yoga för det varit så kallt men snart så är löpningen med oss igen. 
Vi kör yoga med instruktör från datan och det fungerar jätte bra och stel som en pinne men man känner att man blir mjukare och inte lika stel. Bra för att man får slappna av och avtressa kroppen. Är så glad att man hinner med träningen i vardagen,när jag var lite yngre bodde jag i princip på gymet. 
 
 
Min yoga outfit: linne och byxor / hangmatta, vatten flaska/ nordicwellness, sportbh och trosor/ pierrerobert, strumpor och hårband / salming och pulsklocka A300från Polar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen