Älskar verkligen choklad, tänk att det finns choklad förbättrar din hud

Något som jag är väldigt förstjust i är choklad speciellt mörk.
Har några favoriter som jag ofta handlar.
Blev så glad när jag hittade denna god choklad som är både nyttig och bra för huden. Bra kombo tycker jag.
Så bra med ett dessutom gott kosttillskott för vackrare hud =) 
 En choklad om dan...............
 
Eftersom jag verkligen inte dricker kaffe så är det jätte gott med bubbelvatten med smak till en bit choklad. 
 

Patenterad teknologi Bakom den aktiva effekten av astaxantin och kakaopolyfenoler i esthechoc ligger patenterad micell-teknologi som skyddar de aktiva substanserna från att brytas ned av magsyra och levern innan de når hudvävnaden. Därför är esthechoc ett revolutionerande genombrott inom hudvård, som njutningsfullt kosttillskott. Långtidsundersökningar har visat signifikanta förbättringar av flera hudparametrar efter bara 3 veckor. (text lånad från Easthechoc)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen