Bloggen har fyllt 6 år i februari

Såg nu när jag tittade tillbaka att bloggen fyllt 6 år den 16 feb, herregud har bloggat och skrivit i 6 år, tiden bara rinner iväg och tänk att jag tycker det är lika kul varje gång jag ska skriva något. 
Jag bloggar inte för att jag måste utan för att det är roligt. Det blir som en dagbok och jätte bra om jag ska leta efter recept kan jag bara gå tillbaka i arkivet. 
Bloggen har givitvis gett mig massa möjligheter till massa roliga saker och det bästa av allt har lärt känna massa nya fantastiska människor. 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis!Kul att få följa dig och dina söta flickor och dessutom få bra recept.Tack!

Svar: Tack söta du =) kul att du gillar min blogg kramis Jessica
jessgucci

2016-03-14 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen