Kitch´n varumässa forts på lördagen

På lördag var det dags för varumässa hela dagen började dagen med en rejäl frukost 
Dessa skor bodde jag verkligen i hela helgen bästa och skönaste Crocs ska beställa fler som jag kommer jobba i. 
Då kickade Kitch´n i gång dagen med alla härliga varumärken och nyheter 
Denna nespresso maskin kan du styra med din Iphone eller Ipad 
Hur smart är inte denna barn kniv perfekt för barn som gillar att hjälpa till i köket 
Lunch dags 
cacas har allt för bak och dessert 
Moccamaster har snygga färger på sina kaffe maskiner 
Kaffe drinken var god tills man kännde kaffe smaken. (jag klarar verkligen inte av att dricka kaffe) 
Jag och Leonell 
Fina färger i pastell 
 
Fiskars har bra och fina produkter
Fina dricks glas till sommaren 
Salt sten trevligt att servera vid bordet istället för ett saltkar 
 
 
Lätt och smidig jousie maskin 
 
Vi avslutade dagen med en god 3 rätters middag med underhållning 
Trevlig och givande dag med massa insperation av produkter (forts söndag kommer i ett annat inlägg )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen