Vad jag älskar att blogga om saker

Ikväll öste jag bara in med inlägg, hade mycket att skriva om, jag älskar verkligen om skriva om produkter, saker eller andra saker. Även tipsa och råda är kul, tycker det är kul att dela med mig av saker. 
Så alltid när man varit på något event så är det alltid lika kul att sätta sig vid datan att skriva. Det är ju såklart jätte kul att skriva om sina barn med. Det är kul att blanda lite av varje. Föresten super kul att så många är med och tävlar om Fina koftan, drar vinnaren söndag den 17 nov kl 23,00 så chansen finns fortfarande att vara med =)
Den är så fin, jag har flera stycken till Nellie och Filippa har vuxit ur sina. Och jag bara älskar denna kofta ! 
Tack min snälla Mamma för att du stickar den. 
Nu måste jag gå och lägga mig kl är mycket 
puss och kram och sov söt !!!!
 
 
En bild på min lilla Nellie och Tussen Elvis 

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

vad söta de är!

2013-11-17 @ 16:55:46
URL: http://livetomyarp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen